Blog

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Grensoverschrijdend debiteurenbeheer

Grensoverschrijdend debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer stopt niet bij de Nederlandse grens, simpelweg omdat ondernemen daar ook niet stopt. Daarom zijn wij steeds meer actief in andere landen in Europa. En daarom werken we samen met partijen en koppelen we met functies die het mogelijk maken...

Lees meer
Let op: E-mailfraude!

Let op: E-mailfraude!

Op dit moment gaan er mailtjes rond van Onbetaald Facturen (info@onbetaaldfacturen.nl) die gebruik (of eigenlijk misbruik) maken van ons adres en ons KVK-nummer. Dit zijn VALSE facturen en ze komen ook NIET bij ons vandaan. Je hoeft niets te betalen. Wat moet ik...

Lees meer
Peppol (4Exchange) en Debitan: een match made abroad

Peppol (4Exchange) en Debitan: een match made abroad

Peppol en Debitan, kennen die elkaar? Ondernemen stopt niet bij de grens van ons land of zelfs de grens van Europa. Maar internationaal zakendoen vraagt ook om internationaal betalingsverkeer. En hoewel dat ook allemaal digitaal gaat en dat best makkelijk is, wil je...

Lees meer
Wat vraag jij voor volgend jaar?

Wat vraag jij voor volgend jaar?

Vandaag is het pakjesavond en vanaf morgen start pas écht de rush naar het einde van het jaar. Kerstdrukte om ons heen, borrels en etentjes, kerstpakketten, jaarafsluitingen en nog even dit of nog even dat. Kijk jij al uit naar een fris jaar met nieuwe kansen of ben...

Lees meer
Feature van de maand: alles in één

Feature van de maand: alles in één

Debitan helpt je je debiteurenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen en wanneer je je debiteurenbeheer aan ons uitbesteed, zorgen wij er ook nog voor dat je facturen snel betaald worden door je klanten. Maar wij zouden onszelf niet zijn als we niet nóg een stapje...

Lees meer
Klantcontact met fluwelen handschoenen

Klantcontact met fluwelen handschoenen

Verdraagzaamheid; het lijkt ver te zoeken af en toe in de wereld. Des te belangrijker is het dat wij júist aandacht hebben voor elkaar. Zéker als het om onze klanten en hun klanten gaat. Met verdraagzaamheid kom je een heel eind en in goed overleg kom je zelfs nog...

Lees meer
Communiceren met je debiteuren

Communiceren met je debiteuren

Communiceren met debiteuren is maatwerk. Je wilt wat van je klant en daarbij moet je de drempels zo laag mogelijk maken én jezelf in de kijker blijven spelen. Communiceren is key. Zorg dat je klant duidelijk weet wat jij wil, wanneer je dat wil en hoe je dat wil. En...

Lees meer