Feestdagenupdate 🎄🎅 Vrijdag 20 december sluiten we om 15.00 uur vanwege ons teamuitje. Vrijdag 27 december zijn we gesloten. Vanaf maandag 30 december gaan we weer aan de slag met je vragen en e-mail! Fijne feestdagen!

Home | Klantcontact met fluwelen handschoenen

Klantcontact met fluwelen handschoenen

Verdraagzaamheid; het lijkt ver te zoeken af en toe in de wereld. Des te belangrijker is het dat wij júist aandacht hebben voor elkaar. Zéker als het om onze klanten en hun klanten gaat. Met verdraagzaamheid kom je een heel eind en in goed overleg kom je zelfs nog verder. En omdat we jou en je klanten graag te vriend houden en veel waarde hechten aan de relatie tussen jou en je klanten, pakken we hen met fluwelen handschoenen aan. Als dat nodig is dan. Want soms past streng, maar rechtvaardig beter. Wij geven iedere klant de behandeling die hij nodig heeft om zo snel mogelijk te betalen én met een goed gevoel weer terug te komen bij jou.

Erkennen en accepteren

Verdraagzaamheid draait erom dat we erkennen en accepteren dat de denkbeelden, gewoonten en kenmerken van anderen óók mogen bestaan, naast die van onszelf. Daar hoeven we helemaal geen ruzie over te maken. Iedereen mag er zijn. Dat is ook in de zakenwereld een belangrijk gegeven. Samen moeten we kijken hoe we die verschillen in ons voordeel kunnen laten werken.

Iedere klant zijn eigen verhaal

Een goede relatie met jouw debiteuren, jouw klanten dus, is voor ons heel belangrijk. In een goed gesprek kun je namelijk betere afspraken maken over betalingen of betalingsregelingen. Wanneer een klant jouw factuur nog niet heeft betaald, is dat niet altijd onwil. Soms kan het gewoon even niet, door financiële omstandigheden. Daaraan kan vanalles ten grondslag liggen, maar het belangrijkste is dat we daar oog (en oor) voor hebben. Wij kijken oplossingsgericht naar wat er wel kan. Wanneer het wél onwil is, waarom de klant nog niet betaald heeft, moeten we het daar ook over hebben. Want waarom is de klant niet tevreden? Wat kunnen wij doen om ervoor te zorgen dat je klant wél tevreden is en daardoor alsnog jouw factuur betaalt? In overleg met jou kunnen we zo een oplossing bedenken die voor alle partijen werkt en die er tegelijk voor zorgt dat we jouw goede naam ook hoog houden.

Je debiteurenbeheer uitbesteden met een goed gevoel

Verdraagzaamheid staat bij ons dus hoog in het vaandel. Wanneer we jouw klanten spreken, spreken we namens jouw organisatie en is ons doel een betaalde factuur en een goede relatie. We kiezen dus altijd een positieve insteek, bieden een luisterend oor en zoeken naar een praktische oplossing. Zo kun jij met een goed gevoel je debiteurenbeheer uitbesteden. Jouw klanten zijn bij ons in goede handen.