Home | Software | Oplossingen | Ondertekenen

Ondertekenen

Documenten en contracten tekenen we steeds meer digitaal. Dat scheelt veel tijd en geld en het is beter voor het milieu. Je hoeft niet meer eerst documenten uit te printen en dan weer in te scannen of nog erger: per post te versturen. Met Ondertekenen laat je je relaties veilig documenten en contracten ondertekenen.

wat doet een debiteurenbeheerder

Veilig en vertrouwd

Om documenten rechtsgeldig te krijgen is een handtekening vereist. En zo komt het best vaak voor dat je zaken moet laten ondertekenen. SEPA-incasso’s en andere machtigingen, maar ook contracten en opdrachtbevestigingen moeten getekend worden. Maar doordat we ze zo eenvoudig via mail versturen, weet je lang niet altijd wie het document precies tekent. Met Ondertekenen kun je erop vertrouwen dat alleen degene die móet tekenen het document onder ogen krijgt en tekent. Vervolgens wordt het document beveiligd teruggestuurd, waarna jij het kunt verwerken. Voelt wel zo veilig!

Efficiënt organiseren

Wanneer je een groot aantal documenten moet laten ondertekenen of als onderdeel van een workflow documenten wil laten ondertekenen, is een stukje efficiency heel welkom. Offertes, verwerkersovereenkomsten, orders, machtigingen en overeenkomsten voer je eenvoudig in en verstuur je in enkele seconden. Hierbij kun je kiezen voor verwerking met document, maar ook in bulk. Vervolgens koppel je een workflow aan het document. Wanneer het is getekend, start automatisch een volgende actie in het customer managementsysteem of het facturatietraject. Zo loopt het systeem altijd een paar stapjes voor je uit. Dat bespaart tijd!

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw situatie? Neem contact met ons op

Akkoord met de algemene voorwaarden/privacybeleid(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.