Debiteurenbeheer uitbesteden
Home |
Je debiteurenbeheer uitbesteden
Je debiteurenbeheer uitbesteden? Als ondernemer houd je het liefst alles zelf in de hand! Toch is het een hele waardevolle zet om je debiteurenbeheer uit te besteden. Het geeft jou namelijk tijd en ruimte voor jouw specialisme. Met onze software en services voor debiteurenbeheer krijg jij je order to cashcyclus onder controle. Wij geven je helikopterview, waardoor je eenvoudig kunt bijsturen waar nodig.
Uitbesteden
basis
Vanaf €134,95 p.m.
Met dit pakket nemen wij het debiteurenbeheer van je over.
3 gebruikers
Vanaf 20 facturen per maand
Facturen tot 50% sneller betaald
Bespaar 80% van je tijd
Uitbesteden
en administratie
Vanaf €299,- p.m.
Wij nemen je debiteurenbeheer én de administratie van je over.
3 gebruikers
Vanaf 20 facturen per maand
Facturen tot 50% sneller betaald
Bespaar 80% van je tijd
Volledige inkoop- en verkoopadministratie
Waarom je debiteurenbeheer uitbesteden?
Je facturen 50% sneller betaald
Tot 80% van je tijd besparen
Een betere relatie met je klanten
Een gezonde cashflow
Meer inzicht en overzicht
Debiteurenbeheer uitbesteden is tijd besparen
Al dat inzicht en overzicht is heel waardevol, maar vroeg of laat moet je klanten nog weleens nabellen. Na de eerste herinnering, die je geautomatiseerd verstuurt via Debitan, is de volgende stap een telefoontje naar de klant. En al dat nabellen kost nog best wat tijd. En zelfs wanneer je iemand in dienst hebt om de boekhouding op orde te houden, weten we uit ervaring dat nabellen vaak wordt uitgesteld. Alleen bij ons niet natuurlijk, want onze debiteurenbeheerders doen niets anders dan klanten van klanten bellen. Daarom is je debiteurenbeheer uitbesteden zo’n goede stap.

Automatiseren op maat
De opvolging van je facturen gaat volledig automatisch. Daarvoor maken we een onbeperkt aantal workflows aan die perfect passen bij het betaalgedrag van je klant. Onze software kan je klant classificeren met AI, waarbij het betaalgedrag vertelt welke workflow aan zou sluiten. Onze debiteurenbeheerders houden het debiteurenbeheer in de gaten en onderhouden de communicatie én de relatie met je klant. Jij houdt te allen tijde inzicht en overzicht en waar nodig overleggen we natuurlijk het eerst met jou.
Koppelingen en integraties
Debitan koppelt naadloos met boekhoudpakketten, CRM-systemen, de bank en Payment Service Providers (PSP), zoals Mollie, OneLinQ of Adyen. Dit maakt het makkelijk om betalingen snel te ontvangen en te verwerken. In veel gevallen gaat dit grotendeels automatisch. Daarnaast kun je je debiteurenbeheer uitbreiden met oplossingen voor betalen, voorraadbeheer, vastgoedbeheer, ordermanagement en nog veel meer.
Allerlei betaalmogelijkheden
Er zijn talloze manier waarop we onze rekeningen kunnen betalen tegenwoordig. De tijd dat we acceptgiro’s moesten invullen ligt ver achter ons. In Debitan kun je je klanten laten betalen via iDeal, PayPal, Creditcard, overboeking of via bijvoorbeeld Bancontact in België of Sofort. Een reguliere overboeking van de ene naar de andere bank is ook mogelijk. Op deze manier maken onze debiteurenbeheerders het jouw klanten veel makkelijker om snel te betalen.
Debiteurenbeheer uitbesteden:
alsof het ónze klanten zijn
Jouw klanten zijn onze klanten. Zo simpel is het. En daarom verzorgen we ze goed. Wanneer wij je debiteurenbeheer van je overnemen, automatiseren we het grootste gedeelte. We stellen samen met jou de workflows in, zodat we vastleggen na hoeveel dagen de betalingsherinneringen worden verzonden en via welke kanalen dit gebeurt.
Wanneer betaling te lang uitblijft, gaan wij je klanten bellen. We informeren naar de reden van het uitblijven van de betaling en gaan met je klant op zoek naar een oplossing. We stellen een betalingsregeling voor, bijvoorbeeld. Daarbij bieden we altijd een luisterend oor voor je klant. Soms zijn er hele goede redenen om niet te betalen. Maar uiteindelijk moet dat wél gebeuren natuurlijk. We blijven vriendelijk en geduldig en zorgen ervoor dat je klant jouw factuur met een goed gevoel betaalt. En natuurlijk koppelen we alles aan je terug en denken we mee over structurele oplossingen.
Service & aftersales
Als we je klanten nabellen en we merken dat ze ontevreden zijn, dan laten we dat er niet bij zitten. Natuurlijk is betalen het belangrijkst, maar als dat betekent dat je klant daarna nooit meer terugkomt, is dat een gemiste kans. Daarom luisteren we naar de reden van het niet betalen en koppelen we dat vervolgens terug met jou. We gaan samen op zoek naar een oplossing om jouw klant alsnog tevreden te laten zijn over jouw product of dienstverlening. Samen werken we zo op de korte én de lange termijn aan je klanttevredenheid en uiteindelijk ook je cashflow. In Debitan heb jij altijd en overal zicht op de huidige stand van zaken. Je kunt precies zien wie wij hebben gesproken en wat er is afgesproken. Daarnaast hebben we regelmatig overleg om op één lijn te blijven met jou. Zo zijn we met recht een afdeling van jouw bedrijf, maar dan op afstand. Zo makkelijk is je debiteurenbeheer uitbesteden.
Debiteurenbeheer pakketten op maat
Onze software is standaard heel erg compleet. Alle belangrijke opties zitten erin, zoals betalingen ontvangen via verschillende betaalmogelijkheden, workflows op maat, reminders voor belacties en natuurlijk de koppeling met je boekhoudpakket en CRM-systeem. Je kunt onze debiteurenbeheer pakketten echter nóg meer afstemmen op je onderneming. Met onze slimme modules kies je uit een scala aan aanvullende opties, specifiek voor jouw branche. Zo kun je je voorraad beheren, orders aanmaken, abonnementen beheren en zelfs het beheer van je vastgoedgebruikers stroomlijnen.
Als extra service hebben we naast onze debiteurenbeheer pakketten een hechte samenwerking met Rabobank. Hiermee is het mogelijk om je facturen voor te financieren. Zo kun je de tijd die het je klanten kost om jouw facturen te betalen, overbruggen met genoeg financiële ruimte om te blijven ondernemen.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw situatie? Neem contact met ons op
Onze partners




