Feestdagenupdate 🎄🎅 Vrijdag 20 december sluiten we om 15.00 uur vanwege ons teamuitje. Vrijdag 27 december zijn we gesloten. Vanaf maandag 30 december gaan we weer aan de slag met je vragen en e-mail! Fijne feestdagen!

Blog

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Peppol (4Exchange) en Debitan: een match made abroad

Peppol (4Exchange) en Debitan: een match made abroad

Peppol en Debitan, kennen die elkaar? Ondernemen stopt niet bij de grens van ons land of zelfs de grens van Europa. Maar internationaal zakendoen vraagt ook om internationaal betalingsverkeer. En hoewel dat ook allemaal digitaal gaat en dat best makkelijk is, wil je...

Lees meer
Wat vraag jij voor volgend jaar?

Wat vraag jij voor volgend jaar?

Vandaag is het pakjesavond en vanaf morgen start pas écht de rush naar het einde van het jaar. Kerstdrukte om ons heen, borrels en etentjes, kerstpakketten, jaarafsluitingen en nog even dit of nog even dat. Kijk jij al uit naar een fris jaar met nieuwe kansen of ben...

Lees meer
Feature van de maand: alles in één

Feature van de maand: alles in één

Debitan helpt je je debiteurenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen en wanneer je je debiteurenbeheer aan ons uitbesteed, zorgen wij er ook nog voor dat je facturen snel betaald worden door je klanten. Maar wij zouden onszelf niet zijn als we niet nóg een stapje...

Lees meer
Klantcontact met fluwelen handschoenen

Klantcontact met fluwelen handschoenen

Verdraagzaamheid; het lijkt ver te zoeken af en toe in de wereld. Des te belangrijker is het dat wij júist aandacht hebben voor elkaar. Zéker als het om onze klanten en hun klanten gaat. Met verdraagzaamheid kom je een heel eind en in goed overleg kom je zelfs nog...

Lees meer
Feature van de maand: vroegsignalering betaalachterstanden

Feature van de maand: vroegsignalering betaalachterstanden

Betaalachterstanden in de huur komen veel voor en zijn vaak geen goed teken. Met onze oplossing voor het melden van betaalachterstanden kun je als verhuurder eenvoudig voldoen aan je meldplicht in het kader van vroegsignalering betalingsachterstanden. Deze oplossing...

Lees meer
Communiceren met je debiteuren

Communiceren met je debiteuren

Communiceren met debiteuren is maatwerk. Je wilt wat van je klant en daarbij moet je de drempels zo laag mogelijk maken én jezelf in de kijker blijven spelen. Communiceren is key. Zorg dat je klant duidelijk weet wat jij wil, wanneer je dat wil en hoe je dat wil. En...

Lees meer
Debiteurenbeheer voor een duurzame klantrelatie

Debiteurenbeheer voor een duurzame klantrelatie

Dinsdag 5 september is het Duurzame Dinsdag. De Prinsjesdag voor de duurzaamheid. Initiatieven op het gebied van verduurzamen krijgen een podium. Maar duurzaamheid heeft niet alleen te maken met het milieu en energie. Duurzaam betekent: bedoeld om lang mee te gaan. En...

Lees meer
Grensoverschrijdend gedrag? Blijf bij je betaaltermijn!

Grensoverschrijdend gedrag? Blijf bij je betaaltermijn!

Grensoverschrijdend gedrag is wel een beetje hét woord van dit decennium. Vaak heeft het te maken met zaken van seksuele of sociale aard. Maar eigenlijk is ieder gedrag dat niet strookt met jouw persoonlijke of zakelijke grenzen grensoverschrijdend. Een klant die zich...

Lees meer