Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
De vakantieperiode: vooruitwerken, inhalen of gewoon detacheren?
De zomer staat voor de deur en dat geldt ook voor de zomervakantieperiode. Afwezige collega’s en relaties rijgen zich aan elkaar en het opvullen van gaten in de bezetting is in sommige bedrijven een enorme uitdaging. En ondertussen lopen de kosten gewoon door en...
Grensoverschrijdend debiteurenbeheer
Debiteurenbeheer stopt niet bij de Nederlandse grens, simpelweg omdat ondernemen daar ook niet stopt. Daarom zijn wij steeds meer actief in andere landen in Europa. En daarom werken we samen met partijen en koppelen we met functies die het mogelijk maken...
Let op: E-mailfraude!
Op dit moment gaan er mailtjes rond van Onbetaald Facturen (info@onbetaaldfacturen.nl) die gebruik (of eigenlijk misbruik) maken van ons adres en ons KVK-nummer. Dit zijn VALSE facturen en ze komen ook NIET bij ons vandaan. Je hoeft niets te betalen. Wat moet ik...
Peppol (4Exchange) en Debitan: een match made abroad
Peppol en Debitan, kennen die elkaar? Ondernemen stopt niet bij de grens van ons land of zelfs de grens van Europa. Maar internationaal zakendoen vraagt ook om internationaal betalingsverkeer. En hoewel dat ook allemaal digitaal gaat en dat best makkelijk is, wil je...
Wat vraag jij voor volgend jaar?
Vandaag is het pakjesavond en vanaf morgen start pas écht de rush naar het einde van het jaar. Kerstdrukte om ons heen, borrels en etentjes, kerstpakketten, jaarafsluitingen en nog even dit of nog even dat. Kijk jij al uit naar een fris jaar met nieuwe kansen of ben...
Feature van de maand: alles in één
Debitan helpt je je debiteurenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen en wanneer je je debiteurenbeheer aan ons uitbesteed, zorgen wij er ook nog voor dat je facturen snel betaald worden door je klanten. Maar wij zouden onszelf niet zijn als we niet nóg een stapje...
Klantcontact met fluwelen handschoenen
Verdraagzaamheid; het lijkt ver te zoeken af en toe in de wereld. Des te belangrijker is het dat wij júist aandacht hebben voor elkaar. Zéker als het om onze klanten en hun klanten gaat. Met verdraagzaamheid kom je een heel eind en in goed overleg kom je zelfs nog...
Feature van de maand: vroegsignalering betaalachterstanden
Betaalachterstanden in de huur komen veel voor en zijn vaak geen goed teken. Met onze oplossing voor het melden van betaalachterstanden kun je als verhuurder eenvoudig voldoen aan je meldplicht in het kader van vroegsignalering betalingsachterstanden. Deze oplossing...
Communiceren met je debiteuren
Communiceren met debiteuren is maatwerk. Je wilt wat van je klant en daarbij moet je de drempels zo laag mogelijk maken én jezelf in de kijker blijven spelen. Communiceren is key. Zorg dat je klant duidelijk weet wat jij wil, wanneer je dat wil en hoe je dat wil. En...