Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Feature van de maand: alles in één
Debitan helpt je je debiteurenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen en wanneer je je debiteurenbeheer aan ons uitbesteed, zorgen wij er ook nog voor dat je facturen snel betaald worden door je klanten. Maar wij zouden onszelf niet zijn als we niet nóg een stapje...
Klantcontact met fluwelen handschoenen
Verdraagzaamheid; het lijkt ver te zoeken af en toe in de wereld. Des te belangrijker is het dat wij júist aandacht hebben voor elkaar. Zéker als het om onze klanten en hun klanten gaat. Met verdraagzaamheid kom je een heel eind en in goed overleg kom je zelfs nog...
Feature van de maand: vroegsignalering betaalachterstanden
Betaalachterstanden in de huur komen veel voor en zijn vaak geen goed teken. Met onze oplossing voor het melden van betaalachterstanden kun je als verhuurder eenvoudig voldoen aan je meldplicht in het kader van vroegsignalering betalingsachterstanden. Deze oplossing...
Communiceren met je debiteuren
Communiceren met debiteuren is maatwerk. Je wilt wat van je klant en daarbij moet je de drempels zo laag mogelijk maken én jezelf in de kijker blijven spelen. Communiceren is key. Zorg dat je klant duidelijk weet wat jij wil, wanneer je dat wil en hoe je dat wil. En...
Debitan en haar partners: Debiteurenbeheer met meer service en gemak
Gestage groei en steeds meer internationale klanten; dat vroeg om een internationale look én naam. Daarom heeft Debiteuren365.nl nu Debitan. Een frisse naam die in íedere taal uit te spreken is en die staat voor service, gemak en professionaliteit op het gebied van...
Debiteurenbeheer voor een duurzame klantrelatie
Dinsdag 5 september is het Duurzame Dinsdag. De Prinsjesdag voor de duurzaamheid. Initiatieven op het gebied van verduurzamen krijgen een podium. Maar duurzaamheid heeft niet alleen te maken met het milieu en energie. Duurzaam betekent: bedoeld om lang mee te gaan. En...
Grensoverschrijdend gedrag? Blijf bij je betaaltermijn!
Grensoverschrijdend gedrag is wel een beetje hét woord van dit decennium. Vaak heeft het te maken met zaken van seksuele of sociale aard. Maar eigenlijk is ieder gedrag dat niet strookt met jouw persoonlijke of zakelijke grenzen grensoverschrijdend. Een klant die zich...
Feature van de maand: Data Flushing in Debitan
Alles door het putje! Dat is Data Flushing in Debitan héél kort door de bocht. Met deze feature houd je je debiteurenadministratie georganiseerd en voldoe je aan de AVG. Wanneer je klanten erom vragen, kun jij dus aangeven dat je serieus bezig bent met hun privacy en...
Debiteuren beheren: een beller is sneller
Je debiteuren beheren gaat verder dan je druk maken over niet betaalde facturen. En het gaat verder dan klakkeloos betaalherinneringen sturen. Debiteurenbeheer gaat om contact met je klant. Om weten of hij tevreden is en waarom hij tevreden is. En vervolgens wil je...