Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Voelsprieten en grote oren: debiteurenbeheer als after sales instrument
Debiteurenbeheer is er in de eerste plaats natuurlijk om ervoor te zorgen dat facturen niet te lang blijven open staan. Maar eigenlijk is ons vak veel breder dan dat. We willen uiteindelijk ook zorgen voor een goed gevoel, niet alleen bij onze klant, maar juist ook...
Ons molblog: het bondje van Debitan en Mollie
Wij kijken altijd verder. Hoewel we natuurlijk trots zijn op de software die wij ontwikkelen, zijn we ervan overtuigd dat niets op zichzelf staat. Samenwerken maakt ons sterker. Daarom zoeken we naar partners die onze dienstverlening completer maken. Door koppelingen...
Dagboek van een Debiteurenbeheerder – Lieverd
Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen lopen. Als je met mensen werkt, is tenslotte elke dag anders. Respect voor en vriendelijkheid tegen de mensen die we aan de...
Hoe een iDeallinkje alles in beweging brengt
In een wereld vol mogelijkheden is de klant koning. Ook als het gaat om het betalen van zijn facturen. Waar het ooit voldoende was om een factuur of een incasso opdracht te sturen, zoeken bedrijven nu volop naar nieuwe mogelijkheden om betaald te worden. En gelukkig...
Dagboek van een Debiteurenbeheerder – Een oud geval
Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen lopen. Als je met mensen werkt, is tenslotte elke dag anders. Respect voor en vriendelijkheid tegen de mensen die we aan de...
Even terug naar de basis
Leuk, dat debiteurenbeheer (ja, dat vinden we écht leuk!) Maar wat is ook alweer een debiteur? Hoe vaak we niet mensen spreken die het spoor compleet bijster zijn waar het gaat om debiteuren en crediteuren. Tijd om dat eens even op te helderen. Dat praat echt een stuk...
Ik moet u een financieel bedrag geven
Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen lopen. Als je met mensen werkt, is tenslotte elke dag anders. Respect voor en vriendelijkheid tegen de mensen die we aan de...
Geen agressieve waakhond, maar een trouwe Golden Retriever
Geen agressieve waakhond, maar een trouwe Golden Retriever Wie ons kantoor in Hoorn weleens heeft bezocht, kent hem misschien wel. Onze Sjef. Sjef is het trouwste en meest loyale lid van het Debitan team. En onbedoeld staat onze kantoorhond symbool voor onze aanpak....
De magische getallen in debiteurenbeheer
De magische getallen in debiteurenbeheer Wat hebben 14, 21, 30 en 45 met elkaar te maken? Nee, het is geen cijferreeks die je weleens ziet in een IQ test. Of zo’n stom doorstuurberichtje op Facebook. Het zijn ijkpunten in debiteurenbeheer. In een proces dat eigenlijk...