Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
We Inn It, We Own It
De snelste manier om je facturen betaald te krijgen? Automatische incasso! Dan incasseer je gewoon direct je geld van de rekening van je debiteur. Klinkt zo makkelijk, maar er zitten natuurlijk wat haken en ogen aan. En dan hebben we nog het monster dat storno heet....
Dagboek van Debitan: Niet dezelfde taal…
Al spreken we niet dezelfde taal, betalen moeten we allemaal In onze moderne en multiculturele samenleving is de taal enorm in ontwikkeling. Daarbij kunnen we trouwens niet zo goed zeggen of dat een positieve of negatieve ontwikkeling is, maar grappig is het vaak wel....
Voelsprieten en grote oren: debiteurenbeheer als after sales instrument
Debiteurenbeheer is er in de eerste plaats natuurlijk om ervoor te zorgen dat facturen niet te lang blijven open staan. Maar eigenlijk is ons vak veel breder dan dat. We willen uiteindelijk ook zorgen voor een goed gevoel, niet alleen bij onze klant, maar juist ook...
Ons molblog: het bondje van Debitan en Mollie
Wij kijken altijd verder. Hoewel we natuurlijk trots zijn op de software die wij ontwikkelen, zijn we ervan overtuigd dat niets op zichzelf staat. Samenwerken maakt ons sterker. Daarom zoeken we naar partners die onze dienstverlening completer maken. Door koppelingen...
Dagboek van een Debiteurenbeheerder – Lieverd
Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen lopen. Als je met mensen werkt, is tenslotte elke dag anders. Respect voor en vriendelijkheid tegen de mensen die we aan de...
Hoe een iDeallinkje alles in beweging brengt
In een wereld vol mogelijkheden is de klant koning. Ook als het gaat om het betalen van zijn facturen. Waar het ooit voldoende was om een factuur of een incasso opdracht te sturen, zoeken bedrijven nu volop naar nieuwe mogelijkheden om betaald te worden. En gelukkig...
Dagboek van een Debiteurenbeheerder – Een oud geval
Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen lopen. Als je met mensen werkt, is tenslotte elke dag anders. Respect voor en vriendelijkheid tegen de mensen die we aan de...
Even terug naar de basis
Leuk, dat debiteurenbeheer (ja, dat vinden we écht leuk!) Maar wat is ook alweer een debiteur? Hoe vaak we niet mensen spreken die het spoor compleet bijster zijn waar het gaat om debiteuren en crediteuren. Tijd om dat eens even op te helderen. Dat praat echt een stuk...
Ik moet u een financieel bedrag geven
Geen van onze debiteuren of klanten is opzettelijk gekwetst in deze blog. Onze dagboeken zijn om te laten zien hoe gek gesprekken soms kunnen lopen. Als je met mensen werkt, is tenslotte elke dag anders. Respect voor en vriendelijkheid tegen de mensen die we aan de...