Feestdagenupdate 🎄🎅 Vrijdag 20 december sluiten we om 15.00 uur vanwege ons teamuitje. Vrijdag 27 december zijn we gesloten. Vanaf maandag 30 december gaan we weer aan de slag met je vragen en e-mail! Fijne feestdagen!

Hoe werkt online debiteurenbeheer?

Online debiteurenbeheer kan bij Debitan op 3 manieren. Wij automatiseren jouw debiteurenbeheer zodat wij dit snel en efficiënt van je kunnen overnemen, zodat je het zelf snel en efficiënt kan oppakken of wij doen het samen. Het automatiseren doen wij door de klant en factuurgegevens uit je boekhoudpakket over te nemen en de facturen vervolgens automatisch naar je klanten te versturen of wel het herinneringstraject voor je op te starten. Om dat te realiseren, is onze software met meer dan 400 verschillende boekhoud-, order- en administratiepakketten te koppelen.

Werkwijze online debiteurenbeheer

Zodra de facturen in ons systeem staan worden er acties aangemaakt. Wordt er tijdig betaald? Dan gebeurt er niets en worden de betaalgegevens verwerkt. Wordt er niet betaald? Dan sturen wij geautomatiseerd een herinnering. Dat kunnen wij via e-mail maar ook SMS of per post doen. Natuurlijk kunnen wij ook de telefonische acties voor je uit handen nemen.

Jij bepaalt zelf de workflow van de uit te voeren acties. Jij of wij worden herinnert om de nodige acties te ondernemen. Voeren wij jouw debiteurenbeheer dan houden wij goed overleg met je en monitoren wij alle processen.

Niet alleen het over laten maken door jouw klant van het openstaande bedrag is mogelijk. Debitan faciliteert ook in online betaalmogelijkheden als automatische incasso, iDeal, Mr. Cash etc.