Blog

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Uit de week van…: crisismanagement

Het zijn en blijven turbulente tijden. Af en toe is het net dweilen met de kraan open. Maar wij stropen onze mouwen op en maken er het beste van. Mét onze klanten en hun klanten. Crisismanagement voor grote mensen.

Lees meer

Het systeem groeide met ons mee

‘Vanaf dag één wist ik van het bestaan van Debitan en als startende ondernemer zag ik de meerwaarde van strak debiteurenbeheer. Onze bedrijven zijn samen gegroeid en daar ben ik nog elke dag heel blij mee. ‘

Lees meer

Focussen op waar we goed in zijn

Debitan weet wat er speelt in ons bedrijf en kent onze klanten. Daardoor kunnen we efficiënt overleggen en snel weer door. Dit geeft mij de zekerheid dat alles goed geregeld is. Ik weet dat alles loopt.

Lees meer

Alle developers verzamelen!

Wij zoeken nieuwe developers. En omdat we alleen de leukste en meest kundige kanjers in ons team willen, organiseren we een Game Challenge. Zo ontdek je, samen met andere developers, meer over ons bedrijf, onze klanten en ons werk. Wij dagen je uit!

Lees meer

Aftersales voor duurzame klantenrelaties

Het belang van duurzame klantenrelaties zien we steeds meer in. Want een klant die langer blijft, levert simpel gezegd meer op. En dat is precies waar we aftersales voor inzetten. Wanneer je dit goed doet, creëer je tevreden en loyale klanten.

Lees meer

Slikken en doorgaan

Per minuut racen er wel 50 gedachtes door je hoofd die je lang niet allemaal hardop kunt uitspreken. Maar oh wat wil je soms graag reageren. Slikken en vooral doorgaan. En dat inslikken van woorden hebben we de afgelopen week weer regelmatig moeten doen. En die gesprekken willen we jullie natuurlijk niet ontzeggen.

Lees meer