Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Wat zal 2022 ons gaan brengen?
Een vraag waarop we het antwoord voorlopig nog niet weten. Maar wat we wel weten is dat 2022 een spannend jaar gaat worden. Nieuwe ontwikkelingen, nieuwe kansen en nieuwe regels, we zijn er klaar voor. En om die reden hebben we Serge gevraagd naar zijn visie op 2022:...
90:50:30 dé formule voor meer grip op je cashflow in 2022
Een stapje harder in het nieuwe jaar? De 90:50:30 formule gaat je daarbij helpen. Debitan geeft je meer grip op je cashflow. Automatiseer je debiteurenbeheer en bespaar 90% van je tijd én 50% op kosten. Tegelijkertijd worden je facturen tot 30% sneller betaald door...
Hoe gaat het nu met Van Gent Autoverhuur?
Halverwege 2020 spraken we Arie Jaap van Gent van het gelijknamige autoverhuurbedrijf. Toentertijd deden ze het debiteurenbeheer zelf, mét ons systeem. Maar hoe staan de zaken er anderhalf jaar later voor?
DSO: hoe snel krijg jij je facturen betaald?
Een lage DSO is van levensbelang en daarom niet geheel onbelangrijk. Hoe je DSO berekenen moet berekenen? Dat leer je hier! En valt je DSO nou toch wat te hoog uit? Dan helpen wij jou deze naar beneden te halen.
Waarom Debitan als ZZP’er?
Zelfstandig ondernemen biedt vrijheid. Jij bepaalt de koers. Tegelijkertijd ben je verantwoordelijk voor de liquiditeit van je bedrijf. Onbetaalde facturen, wettelijke betaaltermijnen, betalingsherinneringen; je hebt er ongetwijfeld mee te maken. Niets is vervelender...
Waarom Debitan in het MKB?
Jij als ondernemer heeft het druk zat. Hoogstwaarschijnlijk gaat het overgrote deel van je tijd uit naar management en acquisitie. Tussendoor heb je zelf amper ruimte voor je debiteuren en dus administratie. Laten we eerlijk zijn: dat werkt niet. En daarom kun je bij...
Running for the customer
The costumer is king. We go far for that. One of our customers put Sophie under pressure this week (not meant to be mean, of course!). She had to arrange something for him, so that we could help his company better. Would Sophie do that for him?
Create invoices, email files and you’re done
‘Fijn dat het klantcontact persoonlijk blijft’
Nadine Feller - Controller bij Wortell ‘Voordat we het debiteurenbeheer uitbesteedden, probeerde ik één keer per week aanmaningen te sturen naar klanten die nog niet hadden betaald. Vaak werd dit één keer in de twee weken, vanwege tijdgebrek.’ ‘Wanneer ik zag dat ik...