Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Een stapje safer
Vandaag is het Safer Internet Dag. Belangrijk natuurlijk, want we weten allemaal dat het internet niet zo’n veilige plek is als we ooit dachten. (Waarom dachten we dat eigenlijk?) Deze dag is in het leven geroepen om vooral jong, maar ook oud bewust te maken van het...
Feature van de maand: classificaties
Je klant classificeren? Iedere klant is toch even belangrijk voor je? Natuurlijk weten we allemaal dat dat niet zo is. Met de een heb je beter contact als met de ander en de een doet nu eenmaal aantrekkelijkere orders dan de ander. En hun betaalgedrag is ook niet...
Start het jaar met een streepje voor
Hoe zit het met jouw goede voornemens? Nee, dan bedoelen we natuurlijk niet of je al naar de sportschool geweest bent, nog een druppel alcohol hebt gehad of de volledige bak snoep in de vuilnisbak hebt gegooid. Daar bemoeien we ons niet mee! We hebben het over je...
Kunnen wij het maken?
We quoten even onze grote vriend Bob de Bouwer. Is er namelijk íets meer inspirerend dan deze overtuiging? Pippi Langkous heeft natuurlijk iets in dezelfde strekking: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.’ Met deze overtuiging sluiten wij dit...
Op rekening, in termijnen en ver van je bed
Vorige week publiceerde Het Financieele Dagblad een artikel over de toename van het kopen op afbetaling. Hierdoor wordt het voor mensen en vooral jongeren, heel eenvoudig om vanalles en nog wat te bestellen. Ze moeten het tenslotte toch pas later betalen. Maar is dat...
Een stapje harder naar een schone lei
De tijd vliegt en het einde van het jaar is al in zicht. En wat is er nou fijner dan 2023 beginnen met een schone lei. Geen openstaande facturen en zéker geen facturen van máánden geleden die nog open staan. Zet nu een stapje harder en maak een eindsprint in 2022. Met...
De 5 grootste debiteurenclichés
Het leven is één groot cliché. Je moet ervan genieten, de kinderen groeien zo snel, zou je dat nou wel doen? Als je erop gaat letten, lach je je rot. Clichés zijn overbekende waarheden, te vaak gebruikte uitdrukkingen, dooddoeners. We hebben het al zó vaak gehoord,...
Een stapje harder voor een beter systeem
We doen er alles aan om jou en je klanten te helpen, zodat jouw facturen sneller betaald worden. Maar ondertussen werken we óók aan ons eigen systeem, zodat het beter aansluit op wat jij en je klanten nodig hebben. Dat werkt lekkerder voor ons en uiteindelijk ook weer...
Onze view op reviews
Is het borstklopperij? Wij zien het liever als feedback. En dat mag zéker opbouwend zijn! Ieder bedrijf zou het moeten doen als je het ons vraagt. Zie het als een stukje after sales. Wij vragen onze klanten na verloop van tijd of we ze mogen bellen voor een review. In...