Blog

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

De Customer Journey: maak jezelf onvergetelijk

We zijn beweeglijke typetjes. Reislustig. En omdat dat nu toch een beetje ongemakkelijk is, gaan we je nu alles vertellen over een Corona proof reis die jij zelf organiseert. Voor je klanten. De Customer Journey. De Customer Journey is de reis die je als klant maakt,...

Lees meer

Houd het warm

Warme contacten met klanten én hun klanten zorgen voor een goed gevoel. Belinda heeft zulk warm contact met een klant van onze klant A. Doordat de adresgegevens van de klant van A in hun systeem niet klopten, dreigde alles fout te lopen.

Lees meer

Voorbij je neus

Laura ziet op de actielijst voor klant S. dat er één factuur is die uit handen gegeven moet worden aan een incassobureau. Hij staat al zó lang open. Toch gaat ze nog één keer proberen contact te leggen met de klant van S.

Lees meer

Communicatiestoring

Dit is Kees Douanier. Hij is onze nieuwe collega en gespecialiseerd in customer journeys. Hij vertelt jou alles over de manier waarop wij jou én je klanten tevreden houden. Deze week vertelt hij over de communicatiestoring die Nathalie verhielp.

Lees meer

Good Cop, Bad Cop

Af en toe zijn we net politieagenten. Waakzaam en dienstbaar. We waken over jouw debiteurenstand en zijn dienstbaar voor jou en je klanten. En we gebruiken ook een bekende verhoormethode voor jouw aftersales en relatiebeheer. Al verhoren wij natuurlijk niemand. Wij...

Lees meer
In 4 stappen naar een lagere DSO

In 4 stappen naar een lagere DSO

Dips in de hoeveelheid uitbetaalde facturen kun je missen als kiespijn. Zéker in tijden van economische onzekerheid. En die onzekerheid is er zeker in de Coronacrisis. Geen anderhalve meter die daar verandering in kan brengen. Als het gaat om laat betaalde facturen,...

Lees meer