Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
De Customer Journey: maak jezelf onvergetelijk
We zijn beweeglijke typetjes. Reislustig. En omdat dat nu toch een beetje ongemakkelijk is, gaan we je nu alles vertellen over een Corona proof reis die jij zelf organiseert. Voor je klanten. De Customer Journey. De Customer Journey is de reis die je als klant maakt,...
Houd het warm
Warme contacten met klanten én hun klanten zorgen voor een goed gevoel. Belinda heeft zulk warm contact met een klant van onze klant A. Doordat de adresgegevens van de klant van A in hun systeem niet klopten, dreigde alles fout te lopen.
Uit de week van een debiteurenbeheerder: een glimlach kost niets!
De Coronacrisis maakt dat we, los van het feit dat we met anderhalve meter afstand om elkaar heen lopen, allemaal wat meer naar elkaar omkijken. Vriendelijk zijn. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en we moeten straks samen aanmeren als we weer in rustigere...
Voorbij je neus
Laura ziet op de actielijst voor klant S. dat er één factuur is die uit handen gegeven moet worden aan een incassobureau. Hij staat al zó lang open. Toch gaat ze nog één keer proberen contact te leggen met de klant van S.
Communicatiestoring
Dit is Kees Douanier. Hij is onze nieuwe collega en gespecialiseerd in customer journeys. Hij vertelt jou alles over de manier waarop wij jou én je klanten tevreden houden. Deze week vertelt hij over de communicatiestoring die Nathalie verhielp.
Zeven vragen voor de beste keuze voor elke dag
Maar de keuze voor het juiste debiteurenbeheer systeem? Die mag je zelf maken! Wil je meer weten over ons in je beslissingsproces? Neem dan even contact met ons op!
Good Cop, Bad Cop
Af en toe zijn we net politieagenten. Waakzaam en dienstbaar. We waken over jouw debiteurenstand en zijn dienstbaar voor jou en je klanten. En we gebruiken ook een bekende verhoormethode voor jouw aftersales en relatiebeheer. Al verhoren wij natuurlijk niemand. Wij...
In 4 stappen naar een lagere DSO
Dips in de hoeveelheid uitbetaalde facturen kun je missen als kiespijn. Zéker in tijden van economische onzekerheid. En die onzekerheid is er zeker in de Coronacrisis. Geen anderhalve meter die daar verandering in kan brengen. Als het gaat om laat betaalde facturen,...
Uit de week van een debiteurenbeheerder: beestachtig feestelijk
We zitten nog steeds thuis en zo ook de meeste van onze klanten en uiteraard hun debiteuren! Dit vraagt nog best wat aanpassingsvermogen. Het is lastiger om de juiste contactpersonen bij de debiteuren te pakken te krijgen. Bij sommige bedrijven gaat één keer per week...