Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Klantvriendelijk zijn en sneller betaald krijgen. 5 Tips!
Wie denkt dat klantvriendelijk zijn en sneller betaald krijgen niet samen gaan, heeft het mis. Het gaat wel degelijk samen. Sterker nog, je bereikt veel meer als je klantvriendelijk bent! Klanten betalen namelijk veel sneller wanneer ze je mogen en tevreden zijn over...
Debiteurenbeheer in de zomervakantie
Debiteurenbeheer in de zomervakantie... Wanneer u alles zelf doet en geen handig software programma heeft waarbij uw administratie en opvolging grotendeels automatisch gaat, is het niet bepaald iets om naar uit te kijken. Helemaal niet wanneer u ook op vakantie gaat....
Gratis taart speciaal voor u!
Omdat we u zo waarderen als klant, ontvangt u van ons een gratis taart! Het enige wat u daarvoor hoeft te doen? Ervoor zorgen dat een nieuwe klant zich inschrijft voor één van de software pakketten van Debitan! That's it. Niks meer en niks minder. Zo werkt het...
Top 5 Debiteurenbeheer Frustraties
Ben jij een ondernemer met een groot debiteurenportefeuille en doe jij jouw debiteurenadministratie in eigen beheer? Dan is de kans groot dat je met heel wat debiteurenbeheer frustraties te maken krijgt. We delen de meest voorkomende met je. Herkenbaar? 1....
Zo krijg je jouw factuur sneller betaald. 5 Tips
Factuur sneller betaald krijgen? Met deze 5 tips betalen jouw debiteuren voortaan sneller. Tip 1: Start al tijdens de offerte fase Stuur, zodra je de aanvraag hebt ontvangen, direct een offerte. Beantwoord vragen snel en vakkundig en stuur de opdrachtbevestiging...
Top 10 Debiteurensmoezen. En zo reageer je erop!
Wanneer je veel te maken hebt met debiteuren, zal je ongetwijfeld ook wel eens te maken hebben met wanbetalers. Redenen van wanbetaling zijn lang niet altijd kwade bedoelingen of financiële problemen. Een te late betaling kan bijvoorbeeld ook komen door een slordige...
Controlefreak? Leer de controle uit handen te geven
Ben jij een ondernemer die het liefst alles zelf doet, omdat je (denkt dat je) alles zelf het beste kunt? Voor een groot deel van jouw bedrijfsvoering, zoals je core business, is dit wellicht ook het geval. Maar geldt dit ook voor andere bijkomende zaken, zoals jouw...
Voorkom wanbetaling: 3 tips om jezelf ellende te besparen
Het is de schrik van elke ondernemer: klanten die, ondanks verschillende herinneringen, niet betalen. Daarom is het goed om je te realiseren dat je al aan begin van het traject diverse zaken goed kunt inregelen om een vervelend einde van een opdracht te voorkomen. Met...
Doorbreek de cirkel: voed je debiteur op!
Elke dag opnieuw bellen we veel verschillende debiteuren voor net zoveel verschillende bedrijven. De reden van te laat betalen heeft een vaak even pragmatische als onterechte reden: ‘wij wachten ook nog altijd op ons geld’, wordt er vaak gezegd. Natuurlijk is het een...