Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Strak debiteurenbeheer? Probleem opgelost!
Stel. Je hebt een klant die niet betaalt en de factuur staat al maanden open. Eigenlijk weet je niet wat de reden is van het uitblijven van de betaling. Je hebt ook helemaal geen tijd voor debiteurenbeheer, maar je bent er zo klaar mee, dat je de factuur overdraagt...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Klant
Een klant kan een debiteur worden, maar een debiteur kan ook een klant worden. En een klant kan bij ons weer een collega worden (soort van). Verwarrend? Nee, hoor! Je leest het op vrijdag en maandag! Donderdag Een aantal weken geleden hadden we met ons hele team een...
Service op nummer 1!
Debitan is groot en wordt steeds groter. In een rap tempo breidt ons klantenbestand uit. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Wel willen we onze dienstverlening ondertussen op hetzelfde niveau houden (zo niet, beter). Om onze service op nummer 1 te houden en er te...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Telefoonnummer
Deze week kregen we te maken met debiteuren die maar wat blij waren dat we ze belden. En nee, dit was niet omdat ze nog moesten betalen… Donderdag De betreffende debiteur die debiteurenbeheerder Belinda vandaag aan de lijn kreeg, was blij dat ze belde. Niet om het...
Ontwikkelingen eerste kwartaal 2018
We zitten alweer in de laatste week van het eerste kwartaal van 2018. Tijd om even een heads up te geven over waar we zoal mee bezig zijn geweest bij Debitan. Je leest het allemaal in deze blog ‘Ontwikkelingen eerste kwartaal 2018’. Hier kun je nu al van profiteren...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Ik betaal wel gewoon
Het is even stil geweest op het gebied van het Dagboek van een debiteurenbeheerder. We hebben het een tijdje laten liggen en tja, dan gebeurt er ook niet zoveel… Hetzelfde geldt voor het voeren van debiteurenbeheer. Als je het niet doet, gebeurt er ook niets. En dan...
“Dit had ik veel eerder moeten doen”
“Dit had ik veel eerder moeten doen” is een veelvoorkomende reactie van bedrijven/zzp’ers die de stap hebben genomen om met Debitan te werken. Vooraf zien zij vaak beren op de weg (die er eigenlijk niet zijn). Als zij vervolgens zien hoe snel we resultaat voor hen...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Valentijn
In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder zijn er “goede” redenen voor het te laat betalen van een factuur, hebben we weer een mooi succes geboekt en hebben ook wij een heerlijke verrassing op Valentijnsdag gehad. Donderdag Een klagende klant zegt meer dan een...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Spreekwoorden en gezegden
In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder komen betalingen binnen 5 minuten na een telefoontje binnen, worden spreekwoorden en gezegden makkelijk door elkaar gehaald en hebben wij hele scherpe collega’s. Donderdag Elke dag wordt er aan het systeem gewerkt om...