Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Uit de week van…: crisismanagement
Het zijn en blijven turbulente tijden. Af en toe is het net dweilen met de kraan open. Maar wij stropen onze mouwen op en maken er het beste van. Mét onze klanten en hun klanten. Crisismanagement voor grote mensen.
Het systeem groeide met ons mee
‘Vanaf dag één wist ik van het bestaan van Debitan en als startende ondernemer zag ik de meerwaarde van strak debiteurenbeheer. Onze bedrijven zijn samen gegroeid en daar ben ik nog elke dag heel blij mee. ‘
Focussen op waar we goed in zijn
Debitan weet wat er speelt in ons bedrijf en kent onze klanten. Daardoor kunnen we efficiënt overleggen en snel weer door. Dit geeft mij de zekerheid dat alles goed geregeld is. Ik weet dat alles loopt.
Alle developers verzamelen!
Wij zoeken nieuwe developers. En omdat we alleen de leukste en meest kundige kanjers in ons team willen, organiseren we een Game Challenge. Zo ontdek je, samen met andere developers, meer over ons bedrijf, onze klanten en ons werk. Wij dagen je uit!
Aftersales voor duurzame klantenrelaties
Het belang van duurzame klantenrelaties zien we steeds meer in. Want een klant die langer blijft, levert simpel gezegd meer op. En dat is precies waar we aftersales voor inzetten. Wanneer je dit goed doet, creëer je tevreden en loyale klanten.
Slikken en doorgaan
Per minuut racen er wel 50 gedachtes door je hoofd die je lang niet allemaal hardop kunt uitspreken. Maar oh wat wil je soms graag reageren. Slikken en vooral doorgaan. En dat inslikken van woorden hebben we de afgelopen week weer regelmatig moeten doen. En die gesprekken willen we jullie natuurlijk niet ontzeggen.
Perfect maatwerk door onbegrensde aanpasbaarheid
Als zelfstandig Creditmanager is Mariëlle Kitsz constant bezig met debiteurenbeheer terwijl Creditmanagement zoveel meer is. Uiteindelijk heeft zij er dus voor gekozen om met Debitan in zee te gaan. Waarom?
Debitan bestaat 10 jaar!
Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Wat begon met een idee vanuit jaren ervaring met incasso, groeide uit tot een groeiend en bloeiend bedrijf met een heel gezellig team. We hebben het vandaag gepast gevierd en denken nog even terug naar back in the days!
Bemin je klanten
Je klanten beminnen, zonder fysiek contact, is heel waardevol. Door liefhebbend met elkaar om te gaan, kun je al in een vroeg stadium problemen opsporen én oplossen. Zo voorkom je betalingsachterstanden en verdere financiële malaise én help je elkaar.