Blog

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Aftersales voor duurzame klantenrelaties

Het belang van duurzame klantenrelaties zien we steeds meer in. Want een klant die langer blijft, levert simpel gezegd meer op. En dat is precies waar we aftersales voor inzetten. Wanneer je dit goed doet, creëer je tevreden en loyale klanten.

Lees meer

Slikken en doorgaan

Per minuut racen er wel 50 gedachtes door je hoofd die je lang niet allemaal hardop kunt uitspreken. Maar oh wat wil je soms graag reageren. Slikken en vooral doorgaan. En dat inslikken van woorden hebben we de afgelopen week weer regelmatig moeten doen. En die gesprekken willen we jullie natuurlijk niet ontzeggen.

Lees meer

Debitan bestaat 10 jaar!

Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Wat begon met een idee vanuit jaren ervaring met incasso, groeide uit tot een groeiend en bloeiend bedrijf met een heel gezellig team. We hebben het vandaag gepast gevierd en denken nog even terug naar back in the days!

Lees meer

Bemin je klanten

Je klanten beminnen, zonder fysiek contact, is heel waardevol. Door liefhebbend met elkaar om te gaan, kun je al in een vroeg stadium problemen opsporen én oplossen. Zo voorkom je betalingsachterstanden en verdere financiële malaise én help je elkaar.

Lees meer

2021 volgens 365!

Hoe 2021 eruit gaat zien? Je kunt niet zeker weten, maar vermoedens zijn er altijd! Ons opperhoofd Serge blikt vooruit naar de onderwerpen die hij belangrijk vindt voor komend jaar. Kunnen we ons daar in ieder geval op voorbereiden! En daar hebben we gelukkig geen vaccin voor nodig.

Lees meer

De leukste dagboekquotes van 2020!

Tja wat kun je erover zeggen? 2020 is een jaar van vallen en opstaan. Een jaar wat we niet snel gaan vergeten (ondanks dat we dat misschien wel heel graag willen). Maar om toch het positieve erin te houden en 2020 met een glimlach af te sluiten…

Lees meer

Uit de week van…: Verwar(m/r)ing

Het is het einde van een bewogen jaar. We zijn wel toe aan een beetje rust en positiviteit. Maar debiteurenbeheer gaat áltijd door. Tussen een paar verwarrende telefoontjes door was er ook verwarming, door een trouwe klant die een nieuwe klant oplevert…

Lees meer

De kracht van de klant

Sinds kort staan wij in de appstore van Exact Online. Superfijn, want zo kunnen (potentiële) klanten ons snel vinden. In de appstore kun je ook reviews plaatsen. En die vinden wij heel waardevol. Wij maken positieve reviews ook voor jou mogelijk! Hoe? Dat lees je in onze nieuwe blog!

Lees meer