Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Onze view op reviews
Is het borstklopperij? Wij zien het liever als feedback. En dat mag zéker opbouwend zijn! Ieder bedrijf zou het moeten doen als je het ons vraagt. Zie het als een stukje after sales. Wij vragen onze klanten na verloop van tijd of we ze mogen bellen voor een review. In...
Een stapje harder voor een positief gevoel
Vandaag is het de Internationale Dag van Positief Denken. Hoe positief sta jij in het leven? Het zijn turbulente tijden. Nog steeds. Wie weet hoelang dat zo blijft? Maar je instelling is iets waar je wél controle over hebt. En we hoeven niemand te vertellen hoe...
Ga jij een stapje harder voor je klanten?
De klant is koning, roepen we graag. Maar geldt dat voor jouw klanten ook? Een koning is namelijk best veeleisend. En als ondernemer, ongeacht de grootte van het bedrijf, heb je het druk genoeg. En om dan óók nog te moeten reageren op alle bevelen van die koning,...
All systems go!
Systeembeheerders: je denkt pas aan ze wanneer de systemen het niet doen. Je staat er niet bij stil, kruipt achter je beeldscherm en doet je werk. Maar als er een update is, een storing of, the scariest of all: een blue screen of death (nooit gezien? Houden zo!) Dan...
Stapje harder de zomer in?
Volgende week begint de zomervakantie in regio Noord, waar ons hoofdkantoor is gevestigd. Deze week sluiten de scholen in het midden van ons land echter al hun deuren voor zes weken. Daarmee begint voor veel bedrijven een rustigere periode. Collega’s zijn om de beurt...
Debitan X CM.com: een stapje harder in de Customer Experience
Debiteurenbeheer is veel meer dan achter je klanten aanzitten omdat ze je moeten betalen. Dat weet jij als vaste volger natuurlijk allang! Debiteurenbeheer draait om het tevreden houden van je klanten zodát ze sneller betalen. Tevreden klanten betalen sneller is niet...
‘Ik weet niet meer hoe het zonder Debitan was’
Euro Service B.V. Adriaan Bom, Commercieel Directeur ‘We hadden geen concrete strategie voor debiteuren. Nadat de factuur was verstuurd, was er nauwelijks opvolging. De mensen op de financiële afdeling zijn goed in hun werk, maar worden niet altijd gelukkig van het...
Een stapje harder op de carrièreladder?
Werknemers zitten op rozen tegenwoordig. Er zijn megaveel banen en werkgevers vallen over elkaar om de beste krachten binnen te slepen voor hun vacatures. Dat levert soms bizarre situaties (en arbeidscontracten) op. Gelukkig hebben wij dat niet nodig. Ja, wij zoeken...
We raken niet uitgezocht!
Het is Pasen en wereldwijd zijn mensen en vooral kinderen druk met het zoeken naar eieren. Ze worden op de gekste plekken verstopt en hopelijk snel weer gevonden. Maar vaak gebeurt het dat zo’n stiekem ei véél later nog wordt teruggevonden. Al dan niet gesmolten. Bij...