Feestdagenupdate 🎄🎅 Vrijdag 20 december sluiten we om 15.00 uur vanwege ons teamuitje. Vrijdag 27 december zijn we gesloten. Vanaf maandag 30 december gaan we weer aan de slag met je vragen en e-mail! Fijne feestdagen!

Home | Debitan X CM.com: een stapje harder in de Customer Experience

Debitan X CM.com: een stapje harder in de Customer Experience

Debiteurenbeheer is veel meer dan achter je klanten aanzitten omdat ze je moeten betalen. Dat weet jij als vaste volger natuurlijk allang! Debiteurenbeheer draait om het tevreden houden van je klanten zodát ze sneller betalen. Tevreden klanten betalen sneller is niet voor niets onze slogan. Eigenlijk is debiteurenbeheer gewoon Customer Management. De klant is tenslotte koning!

Omdat we het onze klanten én hun klanten zo makkelijk mogelijk willen maken, werken we constant aan onze software. We zoeken naar samenwerkingen met andere specialisten op het gebied van Customer Experience, om de ervaringen van onze klanten te optimaliseren. In combinatie met onze eigen services creëren we zo de beste omstandigheden om snel facturen te betalen en betaald te krijgen.

Versturen én ondertekenen

Na het versturen van een factuur kun je in de workflow in Debitan zelf kiezen hoe je klant herinnerd wordt aan jouw factuur. Dat kan via e-mail, maar ook via SMS en WhatsApp. Handig, want de smoes: ‘Ik heb de factuur niet gehad’, díe telt niet meer. Een andere service die we bieden is het laten tekenen van documenten, zoals contracten. Zo laat je contracten snel en veilig digitaal ondertekenen, waarna je een rechtsgeldige getekende versie hebt, zonder te hoeven printen en scannen. En als je klant dan herinnerd moet worden aan die factuur, kun je altijd even zwaaien met dat getekende contract!

CM.com voor gemak en snelheid

De services die we hierboven bespreken, die bieden we al een tijdje. Het nieuws is, dat we ze verbeterd hebben. We werken voortaan namelijk samen met CM.com, dé wereldwijde marktleider in Cloud software voor conversational commerce. Zij weten precies hoe je eenvoudig en effectief kunt communiceren met je klanten en hebben daar eigen applicaties voor ontwikkeld. Door de samenwerking met CM.com integreren we de SMS, WhatsApp en Sign functie nu in één systeem. Voorheen waren dat drie verschillende systemen. Een grote efficiëntieslag dus. Overzichtelijk, stabiel en voor jou en je klanten gewoon heel erg makkelijk.

Oh en bij CM.com houden ze ook van een stapje harder, als partner van het circuit in Zandvoort én de Dutch Grand Prix!

 

*Binnenkort live