Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Geen agressieve waakhond, maar een trouwe Golden Retriever
Geen agressieve waakhond, maar een trouwe Golden Retriever Wie ons kantoor in Hoorn weleens heeft bezocht, kent hem misschien wel. Onze Sjef. Sjef is het trouwste en meest loyale lid van het Debitan team. En onbedoeld staat onze kantoorhond symbool voor onze aanpak....
De magische getallen in debiteurenbeheer
De magische getallen in debiteurenbeheer Wat hebben 14, 21, 30 en 45 met elkaar te maken? Nee, het is geen cijferreeks die je weleens ziet in een IQ test. Of zo’n stom doorstuurberichtje op Facebook. Het zijn ijkpunten in debiteurenbeheer. In een proces dat eigenlijk...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Iets lekkers
Maandag Fraude, helaas komt het nog weleens voor. Nou kunnen wij dat natuurlijk niet voor u voorkomen. Wat we wel kunnen doen, is ervoor zorgen dat u als ‘slachtoffer’ zo snel mogelijk uw geld terug hebt. Tenminste, wanneer de pleger zelf nog weet waar het over gaat....
Waardering en Debiteurenbeheer
Op de plaats van ‘en’ hierboven, had ook heel goed ‘voor’ of ‘van’ kunnen staan. Het past allemaal, namelijk. Waardering hebben we allemaal wel eens ergens voor. Maar het uitspreken, dan doen we niet zo vaak. Dat heeft vaak wel een goede reden. We hebben het druk, het...
Onze klanten worden benaderd op onze manier
Westerduin Groep'Doordat Debitan strakker en met meer focus op het debiteurenbeheer zit, waren we in het begin wel benieuwd naar de impact die dit zou hebben op onze klantenrelaties. We merken dat er natuurlijk klanten zijn die moeten wennen aan het idee dat ons...
Geen omkijken naar mijn debiteurenbeheer!
Erik van Duuren Krützmann Lijsten 'In eerste instantie twijfelde ik of mijn klanten niet te streng benaderd zouden worden. Ik was bang dat het op een incasso manier zou gaan. Jullie deden al zaken voor een leverancier van mij en daar werd ik toen voor gebeld door...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Vermoeiend
In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder worden er hartige woordjes gesproken, is er iets met baby’s en vindt een debiteur zichzelf vermoeiend. Donderdag Vandaag sprak debiteurenbeheerder Nathalie een debiteur. Dit was het 2e telefoontje aan deze mevrouw en...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Naamsverwarring
In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder is Debitan zijn we weer compleet, is het niet altijd duidelijk welke naam iemand “gebruikt” en horen we een nieuwe originele smoes. Donderdag Omdat wij als Debitan natuurlijk veel telefoontjes plegen komen wij ook...
Dagboek van een debiteurenbeheerder – Specifiek verzoek
In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder krijgen we te maken met hele specifieke verzoeken, krijgen we zelfs bedankjes voor een herinnering en worden er onverwachte complimenten uitgedeeld. Donderdag Debiteurenbeheerder Nathalie wordt gebeld door een dame en...