Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Rennen voor de klant
De klant is koning. Daar gaan we ver voor. Een van onze klanten zette Sophie van de week onder druk (niet gemeen bedoeld uiteraard!). Ze moest éven iets regelen voor hem, zodat wij zijn bedrijf béter konden helpen. Of Sophie dat voor hem ging doen?
Credits voor de Credit Manager
De ruggengraat van de Customer Journey van jouw klanten is de Credit Manager. De Credit Manager is eigenlijk de waakhond die waakt over de cashflow. Het werkkapitaal. Dé persoon die ervoor zorgt dat het geld dat verdiend is, ook daadwerkelijk binnenkomt. Maar dat...
De klant van onze klant
Debiteuren, crediteuren. Veel mensen haken al af bij alleen deze termen. Ze hebben het liever over klanten en leveranciers. Kopers en verkopers. Wat je wilt. En hoe je ze ook noemt; het zijn precies dezelfde figuren, met dezelfde rechten en plichten. Toch is de...
Het 3e Yesss Electrical Open Padel toernooi mét Debitan
Meer dan ooit moeten we van de zomer van 2020 zélf een feestje maken. En gelukkig werken we daar hard aan. Ook sportief gezien! Van 20 tot en met 23 augustus is het Yesss Electrical Open Padel toernooi bij Padel Hoorn. En hoewel wij niet vies zijn van wat sporten hier...
Uit de week van een debiteurenbeheerder: Met een glimlach
We zeggen het altijd: we hebben plezier in ons werk. En dat is echt zo. Natuurlijk: soms hebben we niet zulke plezierige gesprekken. Debiteuren willen soms écht niet betalen of gedragen zich zelfs vijandig aan de telefoon. Maar meestal sluiten we onze gesprekken af...
‘Het systeem werkt!’
De proof is in the eating. De belangrijkste stop in de customer journey, is de ervaring met het product of de dienst zelf. Onze klant S ervoer laatst precies hoe ons systeem werkt. En dat het er óók voor kan zorgen dat je klant géén herinnering krijgt.
Waarom je klant niet betaalt (en hoe je tóch je geld krijgt)
Betalen voor diensten en producten doen we allemaal (vroeg of laat). Maar sommige dingen betaal je direct en andere indirect, oftewel: later. Als je de supermarkt uitloopt zonder direct te betalen, dan kun je waarschijnlijk een kopje koffie gaan drinken met de...
Met één been overal in
Een persoonlijke aanpak is van levensbelang voor goed klantcontact én een goed contact met de klanten van onze klanten. Belinda weet dat als geen ander. Zo zorgt zij er voor dat klant W. op de hoogte is van leuk persoonlijk nieuws van hun klant.
Het systeem werkt voor míj
Connie Snep Administratief medewerker Cards PLM Solutions ‘Voorheen hadden we een eigen systeem in Excel. Daarnaast hadden we dan nog een lijst met de contactgegevens van debiteuren. Heel omslachtig, maar ook foutgevoelig. Toen een foutje dat in ons systeem was...