Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Wij zijn pro actie
Proactief handelen is beter dan reactief handelen. Als het maar éven mogelijk is om invloed uit te oefen op een situatie, dan moet je dat gewoon doen. En dat deed Belinda ook voor onze klant E. Zo werd een langlopende kwestie tóch snel opgelost!
De gebruiksvriendelijkheid is een belangrijke pré
Wim Mols Teamleider Debiteurenbeheer Aevitae ‘We wilden graag een volgende stap maken in debiteurenbeheer. Ons boekhoudsysteem ondersteunde ons daarin onvoldoende. We richtten onze processen lean in en maakten overal efficiencyslagen. Nu liepen we toch tegen...
De rechterhand van de penningmeester
De zomervakanties zijn voorbij en het ‘normale’ leven is weer begonnen. Veel sportclubs en verenigingen zijn van start gegaan voor een nieuw jaar vol sport, muziek, gezelligheid, fanatisme of zelfs al die dingen tegelijk. Dat betekent voor veel clubs ook dat de...
Debitan zet graag een stapje extra voor mij en mijn klanten
Sjoerd Heijmans Founder IBEO ‘Ons bedrijf werd steeds groter, maar daardoor werd het debiteurenbeheer steeds minder behapbaar. Wij werken volledig met automatische incasso’s, maar als die gestorneerd worden, moeten we daar alsnog achteraan. Dat waren er in het begin...
Altijd mooi weer
Wanneer je elke dag talloze gesprekken voert, loopt het weleens wat eh… stroever dan gepland. Naast heel veel vriendelijke mensen, krijg je ook weleens iemand aan de lijn die niet vriendelijk is of gewoon kwaad. En dan heb je nog mensen die echt totaal geen idee...
Voel jij wat ik voel?
Zakelijk zijn en empathie tonen kunnen heel goed samen. Doordat wij ons verplaatsen in onze klanten én hun klanten, komen we veel verder. Met begrip voor elkaar, kun je communiceren. En als je communiceert, kun je veel meer stappen zetten.
Uit het leven van een debiteurenbeheerder: debiteurenbeheer in zomervakantietijd
De hitte steeg ons af en toe naar het hoofd, de afgelopen periode. Overigens niet alleen bij ons, maar ook bij de klanten van onze klanten. We hadden weer kostelijke, verhitte en glimmende gesprekken. En deze willen we je natuurlijk niet allemaal onthouden! Maandag...
Rennen voor de klant
De klant is koning. Daar gaan we ver voor. Een van onze klanten zette Sophie van de week onder druk (niet gemeen bedoeld uiteraard!). Ze moest éven iets regelen voor hem, zodat wij zijn bedrijf béter konden helpen. Of Sophie dat voor hem ging doen?
Credits voor de Credit Manager
De ruggengraat van de Customer Journey van jouw klanten is de Credit Manager. De Credit Manager is eigenlijk de waakhond die waakt over de cashflow. Het werkkapitaal. Dé persoon die ervoor zorgt dat het geld dat verdiend is, ook daadwerkelijk binnenkomt. Maar dat...