Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Facturen maken, bestanden doormailen en klaar
Jeroen Veenis Advocaat Breedijk Veenis Advocaten ‘We hadden meerdere redenen om het debiteurenbeheer uit te besteden. Allereerst wilden we het secretariaat ontlasten en ontzorgen. Eén van de secretaresses was belast met het debiteurenbeheer, maar had er eigenlijk te...
Hoera! We bellen!
Mensen denken vaak dat het vervelend is als wij bellen. We komen tenslotte ‘zeuren’ om een betaling. In de praktijk werkt het gelukkig helemáál niet zo. Ja, soms zijn debiteuren écht niet in een goede bui en hebben ze niet zoveel zin in een gezellig gesprekje. En soms...
Wij zijn pro actie
Proactief handelen is beter dan reactief handelen. Als het maar éven mogelijk is om invloed uit te oefen op een situatie, dan moet je dat gewoon doen. En dat deed Belinda ook voor onze klant E. Zo werd een langlopende kwestie tóch snel opgelost!
De gebruiksvriendelijkheid is een belangrijke pré
Wim Mols Teamleider Debiteurenbeheer Aevitae ‘We wilden graag een volgende stap maken in debiteurenbeheer. Ons boekhoudsysteem ondersteunde ons daarin onvoldoende. We richtten onze processen lean in en maakten overal efficiencyslagen. Nu liepen we toch tegen...
De rechterhand van de penningmeester
De zomervakanties zijn voorbij en het ‘normale’ leven is weer begonnen. Veel sportclubs en verenigingen zijn van start gegaan voor een nieuw jaar vol sport, muziek, gezelligheid, fanatisme of zelfs al die dingen tegelijk. Dat betekent voor veel clubs ook dat de...
Debitan zet graag een stapje extra voor mij en mijn klanten
Sjoerd Heijmans Founder IBEO ‘Ons bedrijf werd steeds groter, maar daardoor werd het debiteurenbeheer steeds minder behapbaar. Wij werken volledig met automatische incasso’s, maar als die gestorneerd worden, moeten we daar alsnog achteraan. Dat waren er in het begin...
Altijd mooi weer
Wanneer je elke dag talloze gesprekken voert, loopt het weleens wat eh… stroever dan gepland. Naast heel veel vriendelijke mensen, krijg je ook weleens iemand aan de lijn die niet vriendelijk is of gewoon kwaad. En dan heb je nog mensen die echt totaal geen idee...
Voel jij wat ik voel?
Zakelijk zijn en empathie tonen kunnen heel goed samen. Doordat wij ons verplaatsen in onze klanten én hun klanten, komen we veel verder. Met begrip voor elkaar, kun je communiceren. En als je communiceert, kun je veel meer stappen zetten.
Uit het leven van een debiteurenbeheerder: debiteurenbeheer in zomervakantietijd
De hitte steeg ons af en toe naar het hoofd, de afgelopen periode. Overigens niet alleen bij ons, maar ook bij de klanten van onze klanten. We hadden weer kostelijke, verhitte en glimmende gesprekken. En deze willen we je natuurlijk niet allemaal onthouden! Maandag...