Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
2021 volgens 365!
Hoe 2021 eruit gaat zien? Je kunt niet zeker weten, maar vermoedens zijn er altijd! Ons opperhoofd Serge blikt vooruit naar de onderwerpen die hij belangrijk vindt voor komend jaar. Kunnen we ons daar in ieder geval op voorbereiden! En daar hebben we gelukkig geen vaccin voor nodig.
De leukste dagboekquotes van 2020!
Tja wat kun je erover zeggen? 2020 is een jaar van vallen en opstaan. Een jaar wat we niet snel gaan vergeten (ondanks dat we dat misschien wel heel graag willen). Maar om toch het positieve erin te houden en 2020 met een glimlach af te sluiten…
Uit de week van…: Verwar(m/r)ing
Het is het einde van een bewogen jaar. We zijn wel toe aan een beetje rust en positiviteit. Maar debiteurenbeheer gaat áltijd door. Tussen een paar verwarrende telefoontjes door was er ook verwarming, door een trouwe klant die een nieuwe klant oplevert…
De kracht van de klant
Sinds kort staan wij in de appstore van Exact Online. Superfijn, want zo kunnen (potentiële) klanten ons snel vinden. In de appstore kun je ook reviews plaatsen. En die vinden wij heel waardevol. Wij maken positieve reviews ook voor jou mogelijk! Hoe? Dat lees je in onze nieuwe blog!
We zullen doorgaan
Ramses Shaffy zong het in 1975 al: we zullen doorgaan. Want dat is wat we moeten doen. En onze klanten en hun klanten ook. Daar werken we samen hard aan. Met kunst en vliegwerk, extra veel doorzettingsvermogen en toch ook werkplezier.
Er is altijd iemand bezig met mijn debiteuren
Als snelgroeiende start-up had Hopping Borders behoefte aan wat structuur in het debiteurenbeheer. Eerst zijn ze het gaan automatiseren met Debitan en inmiddels hebben ze het beheer uitbesteed aan ons. Waarom?
Klantenservice voor je cashflow
Debiteurenbeheer is onlosmakelijk verbonden met je klantenservice. Ontevreden klanten zullen namelijk niet of veel later betalen. Tevreden klanten betalen sneller, bestellen vaker én vertellen anderen over jouw bedrijf.
Balanceren in spagaat
We zijn constant aan het balanceren. Tussen de wensen van onze klanten om hun facturen snel betaald te krijgen en tussen de mogelijkheden van hun klanten om die facturen te betalen. Met begrip en duidelijk communiceren komen we een heel eind.
Uit de week van: In duidelijke taal
Deze keer in Uit de week van een debiteurenbeheerder staat Duidelijke taal centraal. Hoe goed ben je in het duidelijk maken wat je bedoelt en wat je wilt? Dat is bij ons én bij onze klanten en hun klanten nog weleens wisselend!