Blog
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Debitan? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
We zullen doorgaan
Ramses Shaffy zong het in 1975 al: we zullen doorgaan. Want dat is wat we moeten doen. En onze klanten en hun klanten ook. Daar werken we samen hard aan. Met kunst en vliegwerk, extra veel doorzettingsvermogen en toch ook werkplezier.
Er is altijd iemand bezig met mijn debiteuren
Als snelgroeiende start-up had Hopping Borders behoefte aan wat structuur in het debiteurenbeheer. Eerst zijn ze het gaan automatiseren met Debitan en inmiddels hebben ze het beheer uitbesteed aan ons. Waarom?
Klantenservice voor je cashflow
Debiteurenbeheer is onlosmakelijk verbonden met je klantenservice. Ontevreden klanten zullen namelijk niet of veel later betalen. Tevreden klanten betalen sneller, bestellen vaker én vertellen anderen over jouw bedrijf.
Balanceren in spagaat
We zijn constant aan het balanceren. Tussen de wensen van onze klanten om hun facturen snel betaald te krijgen en tussen de mogelijkheden van hun klanten om die facturen te betalen. Met begrip en duidelijk communiceren komen we een heel eind.
Uit de week van: In duidelijke taal
Deze keer in Uit de week van een debiteurenbeheerder staat Duidelijke taal centraal. Hoe goed ben je in het duidelijk maken wat je bedoelt en wat je wilt? Dat is bij ons én bij onze klanten en hun klanten nog weleens wisselend!
Hoe wij de economie draaiende houden
Hoe belangrijk Creditmanagement is, blijkt uit het onderzoek van de VCMB. Doordat de cashflow bij bedrijven op gang wordt gehouden, blijft de economie ook beter draaien. Strak, maar rechtvaardig debiteurenbeheer for the win!
Met wie doe jij zaken?
Know Your Customer betekent dat jij weet wie je klanten zijn. Maar dan ook écht: je weet wie het is, wie er tekenbevoegd is, wat de financiële situatie is en of alles wat jij weet wel klopt. Dat is een zekere basis om samen op te bouwen!
Altijd een paar stappen vooruit
Wij lopen graag voor je uit. Om je te waarschuwen voor hobbels en om je de snelste weg te wijzen. Zo besparen we jou tijd. Serge en Belinda hadden laatst een mooi één-tweetje voor onze klant F, die overstapte op een ander boekhoudprogramma.
Debiteurenbeheer via WhatsApp
Gebeurt er nog wat? In een tijd waarin we met z’n allen massaal aan het zenden zijn, is communicatie moeilijk. Échte communicatie is namelijk een activiteit waarbij levende wezens betekenissen uitwisselen door op elkaar signalen te reageren. Je doet het samen. Dingen...