Een vraag waarop we het antwoord voorlopig nog niet weten. Maar wat we wel weten is dat 2022 een spannend jaar gaat worden. Nieuwe ontwikkelingen, nieuwe kansen en nieuwe regels, we zijn er klaar voor. En om die reden hebben we Serge gevraagd naar zijn visie op 2022:
Na ook in 2021 met Corona te hebben gedeald, is er nog maar weinig veranderd ten opzichte van 2020. Vele lockdowns, regels en avondklokken verder zullen we ook in 2022 nog te maken hebben met Corona, we passen ons er gewoon op aan. Inmiddels zijn ook overal tekorten, prijsstijgingen en de inflatie is hoog, een spannend jaar, zoals ik al zei, staat voor de boeg.
Als ik terugkijk naar mijn visie van vorig jaar: meer bedrijfsovernames, de grotere rol van PSD2 en customer management, is het één wel uitgekomen, het andere niet en het derde is een start mee gemaakt. Dat laat maar weer eens zien, dat je nooit weet wat een nieuw jaar je precies brengt.
Wij zagen namelijk wel een toename in de debiteurenadministratie van onze klanten, mede dankzij bedrijfsovernames. Dus doordat er meerdere administraties bij elkaar kwamen werd de debiteurenadministratie groter. En dat werd door onze software weer netjes gemaakt.
PSD2 is niet echt goed uit de verf gekomen. Langzamerhand gaan we er steeds meer mee werken en in 2022 gaan we er dan ook verder aan bouwen. Een beginnetje is gemaakt.
Customer management is key geweest het afgelopen jaar maar blijft ook zeker een speerpunt komend jaar. We zijn gestart met Know Your Customer (KYC) en dat is en blijft heel belangrijk en dat hebben we in 2021 dan ook met beide handen aangepakt en zetten we voort in 2022.
Wat kun je van ons verwachten in 2022? Een heleboel. Natuurlijk blijven we je grip bieden op de processen rond je klanten en kun je met onze software je debiteurenbeheer automatiseren voor maximaal overzicht. Maar we leggen de lat iets hoger. Ik hoop in 2022 de customer care en het CRM volledig te hebben geïntegreerd. We gaan door met verdere optimalisatie van het systeem en de processen. Daarbij hoop ik onze koppelingen uit te breiden waaronder ook KKVV. Ook zal in 2022 ons partnerprogramma live gaan. Want niks is zo leuk als klanten die voortzeggen dat wij ons werk goed doen. Als laatste gaan we verder met de doorontwikkeling van Deb365, de lightversie van Debitan. Genoeg te doen dus.
Als klap op de vuurpijl beginnen in januari ook vier nieuwe collega’s. In januari stel ik ze graag aan je voor.
2022, een nieuw jaar vol met nieuwe kansen, ik kijk ernaar uit! En dat doen we graag met jou, onze klant. Graag zie ik je in 2022 weer eens onder het genot van een kop koffie, waar we samen gaan zorgen voor nog meer tevreden kanten, want je weet het: Tevreden klanten die betalen sneller!