Home | Rennen voor de klant

Rennen voor de klant

De klant is koning; veel bedrijven roepen het, maar lang niet allemaal maken ze het waar. Nu is het ook zo dat klanten, hoeveel we ook van ze houden, soms met wensen komen waar we ons drie keer voor achter de oren krabben. Maar we zeggen niet snel ‘nee’. En daarbij maken we geen onderscheid tussen klanten die alles uitbesteden of klanten die alleen ons systeem gebruiken en zelf hun beheer verzorgen. We lopen gewoon graag een stapje harder voor onze klanten en hun klanten. Omdat dat ons een goed gevoel geeft.

Sophie wordt op donderdag gebeld door een bestaande klant die zelf zijn debiteuren beheert in ons systeem. Voor een dochteronderneming willen ze ook aan de slag met Debitan. Maar, zegt de man aan de telefoon, hij moet nog wel déze week voorbeeldcorrespondentie laten zien aan zijn baas, om het definitieve akkoord te krijgen. Dat betekent dat het account eerst ingericht moet worden, zodat de voorbeeldbrieven uitgedraaid kunnen worden. Alhoewel Sophie haar to do-list lang genoeg is, aarzelt ze niet. Ze schuift een en ander voor zich uit en begint eerst met dit account. De klant is blij dat hij zijn baas snel kan laten zien wat hij hem beloofd heeft. Aanpakken en doorpakken. Daar heeft iedereen wat aan!