We quoten even onze grote vriend Bob de Bouwer. Is er namelijk íets meer inspirerend dan deze overtuiging? Pippi Langkous heeft natuurlijk iets in dezelfde strekking: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.’ Met deze overtuiging sluiten wij dit jaar af. Maar eigenlijk staan we al met één been in het nieuwe jaar. In 2023 gaan er grote dingen gebeuren bij en met Debitan en we kunnen niet wachten om het met je te delen! Voor deze laatste blog van 2022 kijken we eerst nog even terug op het afgelopen jaar.
Technische vooruitgang
De techniek gaat natuurlijk áltijd vooruit. Daar werken onze developers keihard aan. Zo waren ze het hele jaar druk met het verjagen van bugs en het oplossen van hick-ups die nu eenmaal komen kijken bij een systeem dat samenwerkt met andere systemen. Maar ondertussen hebben ze ook gewerkt aan betere software. Zo is het dashboard helemaal vernieuwd in 2022. De eerste versie kwam eind januari online, waarna we steeds een beetje hebben bijgeschaafd en opgepoetst. Alles voor een zo gebruiksvriendelijk mogelijk systeem. Toch fijn dat je de focus kunt leggen op het bereiken van je debiteuren, in plaats van het uitvogelen van ons systeem!
We zijn veel bezig geweest met het verbeteren van de koppeling via Open Banking of PSD2. Het systeem kan facturen en bankafschriften beter inlezen, wat je veel tijd scheelt en je kunt ook je eigen briefpapier lay-out uploaden voor een uniforme communicatie met je klant.
En, het beste is nog dat we volop bezig zijn met het vertalen van het systeem. Je kunt het binnenkort niet alleen in het Nederlands en Engels gebruiken, maar bijvoorbeeld ook in het Duits, Frans en Italiaans.
Versterking binnen het team
Ook op menselijk vlak gaan we vooruit. Sinds enkele weken is de supportafdeling bemand door Marco Klein. Hij is het eerste aanspreekpunt van onze klanten bij al hun vragen. Bij debiteurenbeheer hebben we ook de nodige versterking gekregen afgelopen jaar, onder andere in de personen van Indigo, Astrid, Nathalie en Patricia. Als je hen aan de telefoon krijgt, weet je dat het goed komt. Ons team is op volle sterkte en we hebben alle expertise in huis. En dat maakt dat wij vol vertrouwen kunnen zeggen: wij kunnen het maken.
Doen we gewoon
Onze debiteurenbeheerders hebben regelmatig contact met onze klanten. Samen bespreken ze de stand van zaken met de betalingen van hun klanten. Vaak krijgen we in dit soort gesprekken vragen of opmerkingen over de software. ‘Ik zou graag dit willen.’ “Ik zag dat je bij *** ook deze functie hebt.” In veel van die gevallen kunnen wij dan antwoorden: ‘Maar dat kan bij ons ook!’ En als we iets nog niet doen, kunnen onze developers het maken. Veel van onze opdrachtgevers maken gebruik van maatwerk oplossingen voor hun systeem. We hebben al zoveel verschillende dingen gebouwd, niks is ons vreemd. Wie weet zit jouw oplossing daar ook tussen. Wij staan overal voor open. Maar het blijkt wel dat we te weinig zeggen over wat we kunnen. Wat onze software kan. Dus wij zullen in het nieuwe jaar méér vertellen over onze toepassingen, als jij belooft ons eerst te vertellen wat je nodig hebt. Kunnen wij het maken? Nou en of!