Een stapje harder communiceren met je klanten
Voor je klanten ga je graag een stapje harder. Wij wel tenminste. Daarom zijn wij een samenwerking aangegaan met CM.com, dat gespecialiseerd is in conversational commerce. Hiermee kun je vanuit Debitan eenvoudig communiceren met je klanten via WhatsApp en SMS, maar maken we het ook mogelijk om documenten digitaal te laten tekenen. En binnenkort breiden we de samenwerking nóg verder uit. Daar worden jij én je klanten weer beter van!
Conversational commerce is van oorsprong een manier om contact te houden met je klant tijdens zijn aankoopproces. Een soort live klantenservice terwijl je online aan het shoppen bent. Maar die communicatie via messagingkanalen komt niet alleen van pas tijdens een aankoop, maar ook erna. In je debiteurenbeheerproces bijvoorbeeld. Zo kun je heel laagdrempelig die betaalherinnering met iDeallinkje sturen via WhatsApp of SMS. Kan je klant meteen betalen en kunnen jullie allebei weer blij verder.
E-signing service
E-signing is een service die we al enige tijd aanbieden. Ergens vér voor je facturatietraject is er tenslotte een aankoop of de start van een nieuw contract. En je klant daarvoor laten tekenen gaat veel sneller via e-signing. Met deze functie van CM.com tekent je klant veilig én rechtsgeldig online zijn overeenkomst met jou. Vervolgens heb jij de signed versie tot je beschikking om te koppelen aan de klantgegevens in Debitan. Zo houd je in onze software voor debiteurenbeheer ook meteen je CRM op orde.
Stapje harder
Binnenkort gaat onze samenwerking met CM.com een stapje verder. Dan kunnen wij, als jij dat wil, een eigen account voor je aanmaken bij CM.com. Zo word je rechtstreeks klant bij hen en kun je je eigen profielen en lay outs samenstellen om de conversational commerce met jouw klant naar een hoger niveau te tillen. Wanneer je klanten laagdrempelig contact met jou kunnen zoeken en houden, draagt dat bij aan hun tevredenheid. En tevreden klanten, die betalen sneller!
Wil je meer weten over de mogelijkheden met CM.com?