Debitan helpt je je debiteurenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen en wanneer je je debiteurenbeheer aan ons uitbesteed, zorgen wij er ook nog voor dat je facturen snel betaald worden door je klanten. Maar wij zouden onszelf niet zijn als we niet nóg een stapje harder gingen voor jou. Daarom hebben we een enorme hoeveelheid koppelingen gebouwd, waarmee je je debiteurenbeheer kunt koppelen met je bank, je boekhouding en zelfs je CRM systeem. Zo kun je vanuit Debitan alles ontvangen en aansturen. Meer overzicht ga je niet krijgen!
Debitan koppelen met je bank
Wanneer het gaat om debiteurenbeheer, wil je gewoon dat je facturen snel worden betaald. Maar daarvoor moet je wel weten dát die betreffende factuur ook is of wordt betaald. En je wilt niet je klant bellen en te horen krijgen dat hij al heeft betaald, waarbij je je toch een beetje knullig voelt misschien. Met de koppeling tussen Debitan en je bank weet je het altijd wanneer je facturen betaald zijn. De betaling wordt direct verwerkt in je debiteurenadministratie en jouw informatie is dus altijd up to date. Handig voor jou én voor je klant. We hebben koppelingen met alle Nederlandse banken. Mis je toch nog iets? Dan bouwen we dat met liefde voor je!
Debitan koppelen met je boekhouding
Het is superfijn dat je meteen kunt zien dat je facturen betaald zijn door de bankkoppeling, maar als je daarna nog handmatig je facturen in je boekhouding moet invoeren, doe je dubbel werk. En daar houdt niemand van! Daarom hebben we koppelingen gebouwd met tientallen boekhoudpakketten. Denk daarbij aan de grote partijen als Exact, AFAS en Visma, maar ook met andere boekhoudpakketten koppelen we naadloos. Zo lopen je facturen vanuit Debitan direct je boekhouding in en andersom. Heb jij een boekhoudpakket waar we nog niet mee kunnen communiceren? Laat het ons weten! Daar hebben ook andere klanten weer profijt van.
Debitan koppelen met je CRM-systeem
Alle gegevens over je klanten komen samen in je CRM-systeem. Hierin heb je alle belangrijke informatie over je klant bij elkaar; van NAW tot tekenbevoegdheid en van vorige orders tot gespreksnotities. Maar ook het betaalgedrag van je klant is belangrijke informatie om te hebben. Debitan koppelt met verschillende CRM-systemen, zoals Salesforce en Teamleader. Zo komen je klantgegevens en hun facturatiehistorie bij elkaar. Ook betaalafspraken en disputen worden zo gesynchroniseerd. Zo kun je je klanten een debiteurenworkflow op maat bieden, waar zowel jij als zij zich goed bij voelen.
Alles komt bij elkaar
In je Dashboard op Debitan.com heb je in één overzicht alles wat je moet weten voor en over je klant, je openstaande facturen en andere belangrijke zaken. En, nog fijner: je collega’s hebben ook toegang tot deze gegevens. Zo kun je naadloos samenwerken met je collega’s, zoals wij dat doen met de voor jouw organisatie belangrijke software!