Feestdagenupdate 🎄🎅 Vrijdag 20 december sluiten we om 15.00 uur vanwege ons teamuitje. Vrijdag 27 december zijn we gesloten. Vanaf maandag 30 december gaan we weer aan de slag met je vragen en e-mail! Fijne feestdagen!

Debiteurenbeheer uitbesteden

Home | Uitbesteden

Je debiteurenbeheer uitbesteden

    Je debiteurenbeheer uitbesteden? Als ondernemer houd je het liefst alles zelf in de hand! Toch is het een hele waardevolle zet om je debiteurenbeheer uit te besteden. Het geeft jou namelijk tijd en ruimte voor jouw specialisme. Met onze software en services voor debiteurenbeheer krijg jij je order to cashcyclus onder controle. Wij geven je helikopterview, waardoor je eenvoudig kunt bijsturen waar nodig.

    Meest gekozen

     

    Pro

    Vanaf €199,95 p.m. (ex. btw)

    Het Propakket ontzorgt. Wij nemen jullie het debiteurenbeheer uit handen en zorgen voor duidelijke terugkoppeling.

    N

    Debiteurenbeheer volledig uitbesteed

    N

    3 gebruikers

    N

    Vanaf 20 facturen per maand

    N

    Facturen tot 50% sneller betaald

    N

    Bespaar  80% van je tijd

    Pro Plus

    Vanaf €299,- p.m. (ex. btw)

    Pro Plus is het summum! Wij nemen zowel het debiteurenbeheer als de in- en verkoopadministratie van je over.

    N
    Debiteurenbeheer én administratie volledig uitbesteed
    N

    3 gebruikers

    N

    Inclusief 20 facturen per maand

    N

    Facturen tot 50% sneller betaald

    N

    Bespaar  80% van je tijd

    N

    Volledige inkoop- en verkoopadministratie  

    Hoe het werkt

    Wanneer je je debiteurenbeheer uitbesteedt, betekent het dat wij het beheer van de openstaande facturen van je overnemen. Wij houden bij wanneer de betaaltermijn verstreken is en zorgen ervoor dat de betaalherinneringen op tijd verzonden worden. Wanneer de betaling dan alsnog uitblijft, gaan we bellen. Onze debiteurenbeheerders bellen de hele dag door met klanten van onze klanten. Een beller is sneller, tenslotte. Aan de telefoon informeren ze naar de reden van het uitblijven van de betaling én naar wanneer de betaling dan wél zal worden uitgevoerd. Als het nodig is maken ze afspraken met de klant over een betalingsregeling. Na het belletje gaat er een schriftelijke bevestiging (meestal via mail) naar de debiteur. Blijft hierna betaling nog steeds uit, dan houden ze net zo lang contact tot de factuur volledig is voldaan. Dat gaat op een positieve en beleefde manier. Het is tenslotte jouw klant. Via Debitan houd je zelf het overzicht over de stand van zaken. Daarnaast praten we je op vaste basis bij, zodat je altijd weet hoe je debiteurenadministratie erbij staat én of er nog bijzonderheden zijn rondom de klant. 

     

    Waarom je debiteurenbeheer uitbesteden?

    N

    Je facturen 50% sneller betaald

    N

    Tot 80% van je tijd besparen

    N

    Een betere relatie met je klanten

    N

    Een gezonde cashflow

    N

    Meer inzicht en overzicht

     

    Debiteurenbeheer uitbesteden is tijd besparen

    Al dat inzicht en overzicht is heel waardevol, maar vroeg of laat moet je klanten nog weleens nabellen. Na de eerste herinnering, die je geautomatiseerd verstuurt via Debitan, is de volgende stap een telefoontje naar de klant. En al dat nabellen kost nog best wat tijd. En zelfs wanneer je iemand in dienst hebt om de boekhouding op orde te houden, weten we uit ervaring dat nabellen vaak wordt uitgesteld. Alleen bij ons niet natuurlijk, want onze debiteurenbeheerders doen niets anders dan klanten van klanten bellen. Daarom is je debiteurenbeheer uitbesteden zo’n goede stap.

    debiteurenbeheer uitbesteden, debiteuren beheren

    Automatiseren op maat

    De opvolging van je facturen gaat volledig automatisch. Daarvoor maken we een onbeperkt aantal workflows aan die perfect passen bij het betaalgedrag van je klant. Onze software kan je klant classificeren met AI, waarbij het betaalgedrag vertelt welke workflow aan zou sluiten. Onze debiteurenbeheerders houden het debiteurenbeheer in de gaten en onderhouden de communicatie én de relatie met je klant. Jij houdt te allen tijde inzicht en overzicht en waar nodig overleggen we natuurlijk het eerst met jou.

    Koppelingen en integraties

    Debitan koppelt naadloos met boekhoudpakketten, CRM-systemen, de bank en Payment Service Providers (PSP), zoals Mollie, OneLinQ of Adyen. Dit maakt het makkelijk om betalingen snel te ontvangen en te verwerken. In veel gevallen gaat dit grotendeels automatisch. Daarnaast kun je je debiteurenbeheer uitbreiden met oplossingen voor betalen, voorraadbeheer, vastgoedbeheer, ordermanagement en nog veel meer.

    Allerlei betaalmogelijkheden

    Er zijn talloze manier waarop we onze rekeningen kunnen betalen tegenwoordig. De tijd dat we acceptgiro’s moesten invullen ligt ver achter ons. In Debitan kun je je klanten laten betalen via iDeal, PayPal, Creditcard, overboeking of via bijvoorbeeld Bancontact in België of Sofort. Een reguliere overboeking van de ene naar de andere bank is ook mogelijk. Op deze manier maken onze debiteurenbeheerders het jouw klanten veel makkelijker om snel te betalen. 

    Meer informatie?

    Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw situatie? Neem contact met ons op

    Akkoord met de algemene voorwaarden/privacybeleid(Vereist)
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Onze partners