Bij Debitan maken we het jou zo makkelijk mogelijk. Zodat jij meer plezier in je werk hebt én krijgt. Wij willen je graag laten zien dat het kan. Hoe? Dat lees je in deze blog!
Hoe maak je debiteurenbeheer leuk?
Debiteurenbeheer wordt leuk als je op tijd betaald krijgt, en jij daardoor een goede cashflow behoud. Een factuur over het hoofd zien, dat kan iedereen wel eens gebeuren. Eén telefoontje kan zorgen dat jij de factuur betaald krijgt én je relatie met je klant kan verbeteren.
Verloopt de betaaltermijn van de factuur bijna? Pak de telefoon op en bel naar je klant. Je kunt meteen vragen hoe het met je klant gaat, of in deze tijd van het jaar alvast fijne feestdagen wensen. “En oh ja, er is twee weken terug een factuur verstuurd. Hebben jullie die trouwens binnen gekregen?” Kan al genoeg zijn om toezegging van betaling van je klant te krijgen.
Makkelijk maakt leuk
Dankzij de software van Debitan hoef jij niet meer facturen uit te printen en handmatig op te schrijven welke stappen je hebt ondernomen. Ook staat alles gewoon duidelijk voor je op een rijtje. Mocht de betalingstermijn van de factuur verstreken zijn, dan stuurt Debitan automatisch een vriendelijke herinnering naar jouw debiteur. Hoef jij niet meer naar om te kijken! En makkelijker is ook een beetje leuker, toch?
Oplossingen
Kun jij jouw debiteurenbeheer wel zelf doen, maar vind je het soms toch lastig? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief voor handige tips. Eén keer in de twee weken versturen wij een nieuwsbrief met blogs waarin wij schrijven over herkenbare situaties of nieuws met betrekking tot debiteurenbeheer. Ook leuk om te lezen is dan het Dagboek van een debiteurenbeheerder, waarin jij je vast wel herkent als je zelf je debiteurenbeheer doet met behulp van de software van Debitan.
Als je debiteurenbeheer écht niet leuk vind (of je hebt er geen tijd voor), dan bieden wij jou nog een andere oplossing: wij nemen het helemaal van je over! En wat is er nou leuker om je helemaal te laten ontzorgen op een gebied als debiteurenbeheer? Daarbij wordt het door professionals gedaan, die weten hoe ze tegen jouw debiteuren moeten praten. Zo ben je er ook helemaal zeker van dat het goed gebeurd!