Home | Dagboek van een debiteurenbeheerder – Spreekwoorden en gezegden

Dagboek van een debiteurenbeheerder – Spreekwoorden en gezegden

Dagboek van een debiteurenbeheerder - Spreekwoorden en gezegden

In dit Dagboek van een debiteurenbeheerder komen betalingen binnen 5 minuten na een telefoontje binnen, worden spreekwoorden en gezegden makkelijk door elkaar gehaald en hebben wij hele scherpe collega’s.

 

Donderdag

Elke dag wordt er aan het systeem gewerkt om het te verbeteren. Onlangs hebben wij ook een iDeallink toegevoegd aan onze mails. En jemig, wat werkt dat fantastisch! Debiteurenbeheerder Laura is telefonisch in gesprek met een debiteur. Deze geeft aan de openstaande factuur nu wel over te kunnen maken. Prima. En terwijl zij nog in gesprek zijn, mailt Laura hem de iDeallink. De debiteur gaat direct over tot betalen en Laura ontvangt meteen een mail dat de betaling binnen is! Echt supersnel! Binnen een paar minuten kan het gewoon geregeld zijn!

Vrijdag

Spreekwoorden en gezegden worden vaak en makkelijk door elkaar gebruikt. We willen ze je niet onthouden en onderstaand de leukste 3 van deze week:

  1. Het zal een speldenprik op een gloeiende plaat zijn!
  2. Ik moet alle knoopjes bij elkaar harken!
  3. Daar krijg ik toch een sikkepit van!

Maandag

Sommige mensen hebben zo’n eerste werkdag van de week nog even nodig om op te starten gelukkig geldt dat niet voor Marianne die om exact 12:00 uur een telefoontje aanneemt. “Goede………middag” enigszins twijfelend want het was klokslag 12:00 uur.  “Zo dat is wel heel scherp op de maandag”! Van de maandag blues heeft Marianne gelukkig nog nooit gehoord.

 

Dinsdag

Gisteren hebben wij met een potentiele klant gesproken over de vele mogelijkheden en gemakken van Debitan. Een van de sterke punten van onze software en dienstverlening is dat het, bijna geheel, naar eigen wens en werkwijze kan worden ingericht. Uit ervaring hebben wij een standaard workflow opgesteld waar we graag en veel mee werken omdat het zijn kracht echt heeft bewezen. Deze opdrachtgever heeft de wens uitgesproken om een extra actie toe te voegen in de workflow al voor een factuur zou vervallen. Na een kort overleg met de mannen van IT konden wij deze nieuwe en extra functionaliteit ’s middags al aanbieden! We zijn er trots op te kunnen melden dat dit bedrijf heeft gekozen voor een persoonlijke aanpak, gemak en alle voordelen van Debitan! Op een lange samenwerking!

 

Woensdag

Debiteurenbeheerder Belinda is telefonisch in gesprek met een debiteur. Deze is zo blij en tevreden over de manier waarop hij te woord wordt gestaan dat hij direct meer informatie heeft opgevraagd over de werkwijze van Debitan. En om te testen of debiteurenbeheer via Debitan ook wat voor zijn bedrijf is, heeft hij een proefaccount aangemaakt! Zo’n prettige ervaring, daar kan geen reclamecampagne tegen op!